Selasa

Bencinya spek...

aku xsuka xsuka xsuka xsukaaaaaaaaaaaa........pkai spek..huhuhu..tp apekn daya..mslh rabun yg kian memuncak memaksa aku pkai spek...buruknye muka aku time pkai spek hanya tuhan yg tau.....xsesuai dowh....eiii..spek aku yg aku rasa elok pon yg aku bt masa 2008...tp aku dh bg ilang masa aku kursus kt Felda Trolak...masa tu kursus da habih..kira nk check out la..aku pon cm besa la..mesti kene pi toilet dlu..tggl tanda kt situ la ktkn..hehe...aku masa tu rabun ckit2 je...so aku xpkai spek sgt..pkai bila perlu je ...cm nk tgok bende jauh je...Masa nk msuk toilet tu aku pon sgkut la spek tu kt leher bju...kuar je dari toilet aku terus naik kete jbtn yg dh tggu aku...Sampai Ipoh bru aku sedar..spek dh xde...huhu..kalut la geledah beg cari bende tu....xjmpe gk..nk suh Mamat yg bwak van tu pth blik pon dh jauh..huhu...terpaksa bt yg baru lak la npknya......

Balik je umh aku terus bt yg baru...Sekali lg xsesuai gn muka aku..punyalah huduh...tpksa la pkai gk...Pas boring gila pkai spek aku bt "contact lense" kaler hazel lg you....hahaha...Saje2 gatai....Lense yg aku bt tu le thn smpai 6bulan...Pakainye pkai mls lak nk kne tanggal bila mlm..Keje aku terlalu bz..kdg2 menuntut aku keje smpai mlm...Dia cuma leh pkai selama 12 jam je..kalu lebih rosak le mata ceq...Lgpon ofis kn pasang aircond....kering lak mata aku...Pas tu bile guna komputer pejabat aku tgok mybe dkt sgt..dhla pkai kanta lekap..tgok dkt2 lak..tmbh lglaaa power kanta ceq pastu....Pas boring pkai lense tu aku beli lense yg takde kaler lak..Beli yg 6pasang tu..sepasang leh pkai dlm msa 3bln...tapi xsempat pkai seme pon..haha..boring2 beli spek len lak...Lense yg xsmpt pkai tu aku buang je...Kalaulah aku ade duit yg byk..lehla bt rawatan mata aku ni..xpyh lg nk pkai spek...Aku tgok org pkai spek nmpk cute jeee..tapi aku bila pkai spek..punyalah buruk mak aiii...huhu...ape leh bt..aku kini msih lg pkai spek...walopon buruk..tpksa gk pkai...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan