Khamis

Rindu...aiseh...


Dh lama xmenaip entry nih...lama sgt rasanya..almaklumlah.busy sgt2..mana nk menguruskan anak,menguruskan diri sindiri..kerja..suami...Cuma skrgni sdikit kelonggaran..xpyh masak..kekekeh...Memandangkan aku baru pindah rumah baru semasa berpantang bersalin anak sulung dalam bln 12 thn lepas,keadaan rumah pon masih tak baper terurus...byk lg plastik brg2 ktorg yg belum dibuka...Kadang time mood rajin nk mgemas, Affan Hadziq pulak nangis2..nk mama dia duk depan mata dia selalu..Aku tercongok depan mata dia xpe dh la..ok terus...adoih..teruk arr cmni...Lama gk Mr Hubby tak merasa air tgn cheq..duk rasa air tgn mamak ja..(beli nasik kedai mamak)...Apa buleh buat...terpaksa tunggu Affan Hadziq besar sikit..
Ada gk sekali sekala aku curi-curi gk masak untuk en suami...bg Affan Hadziq suh papa dia jg..huish teruk..nngis kuat je dia...Geram gk rasa ...Huhu Rindu sgt nk basuh kereta aku tu menggunakan tulang 4 kerat nih sendiri..Aku tak berapa berpuas hati lah bila bg kedai basuh..cincai ja..nk nk yg pekerja dia Bangla tu.. gatai plak tu...Menyampah. Bilalah nk buat semua aktiviti seperti dahulu...uuu..Byk gk peristiwa terjadi sepanjang aku tak menulis ni..So amik pendekatan mudah......Just forget the past...xpyh tulis dh.i just write the present....ye dak..haha..Sekarang ni keje aku kt ofis selepas cuti bersalin ni memang byk berubah...Kene jaga program2 skol lak...So rajin lah pergi ke sekolah2 berjumpa cikgu2...Best cikgu2 daerah SPU ni..baik2 belaka...Sempoi lak tu...Mudah buat kerja dgn dorg....Selamat bercooperate cikgu2 sekelian...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan