Khamis

Hari bengkak sedunia...


Orang kata kemarahan itu daripada api neraka..betulke??erm...gua ni mmg ada masalah dlm mengatasi masalah kemarahan..Hot temper je slalu..sshnye nk ubah diri jd baik...Gua ni hamba Allah yg hina dina lg rendah darjatnya mmg amat ssh nk mgatasi mslh pengawalan suhu kemarahan gua sendiri..Bila mrh byk misi mustahil yg gua slalu buat....Gua amatlah teringin nk berubah..nk menjadi seorg yg lebih baik..cm blog gua ni la..Gua teringin nk jadi penyabar mcm muslimah yg len...Dulu masa zaman bujang2 teramatlah ramai ex ex bf ua yg lari..mybe xtahan sgt gn perangai gua ni...Ada gua kesah?? tu ayat lama gua yg gua slalu guna la setiap kali break up..sebab gua tau yg patah slalu tumbuh balik..yg ilang semestinya akan cepat2 jer berganti..huhu..Tapi sampai bila gua nk hot temper..Satu perangai gua suka pendam sstu kemarahan gua rileks bila skali dua..bila lama je himpun kemarahan tu mulalah gua meletup bak gunung berapi pinatubo kt Filipina tu...Gua nk kembali kepada fitrah..menjadi hamba Allah yg baik...Gua suka tulis gua gua ni..sbb rasa cm pailang jer..Arini gua marah sgt..Drive kete pon smpai 145 kmj..Skali Toyota Camry pon.. gua cucuk...bila mrh kete kecik tu pon gua rasa cm pandu Evo 10..hahahaha....Mulalah nk hempuk telepon..Tambah pulak kalu yg pencetus kemarahan gua tu cakap bende2 bodoh yg menyakitkan ati...GUA NK SGT JADI BAIK..TUHAN TOLONG LEMBUTKAN HATI INI..(guna muzik Ombak Rindu)..TENSION..MARAH..BENGANG..MELUAT...PAGI TD MELUAT..SKRG NI +MELUAT+MEYAMPAH+BENCI..........BENCINYA MENJADI AKU..NK JADI ORG LAIN..BERPURA2 TABAH..TAPI TAK...Gua teringin sgt nk tulis or ckp mende baik baik jeee..apekan daya..Gua insan biasa yg punyai perasaan..bukannya maksom..Arini bz malaikat yg tulis kesalahan gua tu nk catit..Yelah..bila marah mulalah berkata2 perkara2 mungkar je...Adios

Tiada ulasan:

Catat Ulasan