Selasa

Kerja..kerja..haish...

Erm...masa start keje semula pas cuti bersalin aritu posisi kerja aku bos dh ubah..Aku dibagi kerja yg lebih mudah dan kurang memerlukan aku untuk keluar bekerja time2 cuti..Syukur sgt kpd Allah S.w.t kerana diberi seorang bos yg sgt baik dan prihatin...Bos aku ni seorang wanita..Single mother..Biasa org cukup takut and tak best bila dpt bos perempuan..nk pulak yg single..Menurut pendapat org ramai,bos wanita yang single nih tak kira lah single semulajadi ke..single pas kawin ke..mmg cerewet..tapi bos aku lain sgt,langsung tak sama cam gambaran diberikan oleh orang ramai...Bos aku sangat positif...baik..sempoi siut..Langsung tak macam single..Oklah senang cakap,bos aku nih mmg tersangatlah baik...memudahkan...Kalau ade yg anti dengan dia..mmg org tu yg something wrong..hehe..
Bos aku xgalakkan aku keluar keje khas mlm2 sgt..katanya xsesuai pompuan bt cmtu...aku ni jenis kuat bekerja...suka sgt dgn kerja yg mencabar...tapi sejak ade si kecil ni terpaksa kurangkan sikit kerja-kerja luar...Kalau x ,sape nk jg dia..Dilemma antara kerja dan buah hatiku yg sorg nih...Kdg2 tgok kwn2 rasa best je keje manjang...apekan daya..anak lebih penting..Aku xboleh nk abaikan anak demi kepentingan sendiri...So berkorban apa saja...Kerja boleh dicari..anak tiada galang ganti..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan