Jumaat

Herm..kasut.


ni lah kasut Nautifit yg aku beli baru2 ni..2nd choice..

Baru2 ni aku keluar dgn suami n ankku yg cerdik tu utk mencari2 kasut..Lama dh xcari kasut sejak ade budak cerdik ni..Xsempat nk kua cm dlu2 dh gn hubby...Pastu masa keluar bru ni aku ade terbekenan dgn sepasang kasut tu...Aku rasa harga dia mahal..Bazir je kalu aku beli,tapi aku suka sgt kasut tu..nk bt caner ni??suka tapi harga dia aku xsuka...Harga RM179.00 je..Tapi aku rasa xberbaloi la nk pakai pi keje je rege cmtu..huhu..tapi aku suka kasut tu..huhu..Pusing2 try lg 2 3 bijik kasut..Satu pon xberkenan,balik2 aku ulang pi tempat kasut tu jugak..Sementara hubby dukung my little encik cerdik...Finally aku pegi kt suami bgtau.."Abg,ayg berkenan la kasut tu..tapi mahal"..Sayang la nk beli kalau rege tu..huhu..Suami pon bls.."Xpela,ayg nk..amik la..abg tambah duit lagi"..Pikir punya pikir...last2 xjadi beli..Aku beli kasut lain yg murah je.. Aku beli Nautifit,rege lima ploh hengget plus plus je...Kasutnye agak selesa n comel..Ape yg aku xberkenan sbb tali belakang dia mudah terkeluar..Aku dh penah beli jenama nautifit ni..Selesa..Cuma tali blkg dia je..huhu..Aku fikir daripada aku beli kasut idaman aku tu..baik aku beli baju utk anak aku..dapat gk 3 pasang dengan harga tu..Xpela,nnt2 mungkin ade jodoh aku dgn kasut tu aku beli jugak..Kasut Scholl tu sgt selesa..Bila umur dh tua cm aku ni rupa kasut dh tak penting sgt..yg paling penting adalah keselesaan..Bkn org nk pandang kaki..hehe..Org yg suka tgok kaki org tu something wrong la..haha..Dulu2 suka pakai crocodile..Murah juga lima ploh lebih jee..Cuma,crocodile ni mudah melepuh kt tapak..Aku lak guna lasak jugakla..hurm..Sebulan dua je bole guna..pastu terpaksa cari yg baru..Aku penah gk beli kasut platform Sembonia..Aku saje je try..Masa beli tu rege dua ratus lebih..masa xde anak xpela mahal sikit pon,nk guna duit pon sorg2 je..Mahal je..Disebabkan aku jarang guna kasut Sembonia tu ,tali dia jadi keras..pastu bile pakai je kerap sikit..tali putus n menggelupas...kesimpulannya..kasut malah ke..murah ke sama je..Bila beli kasut jgn pentingkan rupa kasut tu..Yg penting daya tahan kasut tu kuat..Boleh pakai lama..Aku paling suka kasut@sandal yg tapak dia lembut..Bila pijak rasa cm tilam tu..mmg aku jatuh cinta la dgn kasut bertapak lembut ni..Kaki xsakit n selamat utk tulang belakang..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan