Jumaat

Jom Makan Angin..

Bestje tgok tajuk post aku kali ni..Aku la yg rasa best,org lain ntahla xpeje xkesah..haha..15 dan 16 hb Jun ni suami book banglo under syarikat dia keje utk ktorg bercuti kt Cameron Highland..Herm yela support dlm negara nye vacation la katakan..Slalu sblum2 ni aku xupload pon memana je gmbar percutian kami sefamily..Xpe kali ni aku upload ok..Sebab aku n suami pilih tempat ni 1)Kitorg akan bawa mak,tok,adik ipar,adik lelaki n adik pompuan aku ikut sama..yg memuda xde masalah,tp yg warga emas tu kita xle nk pilih tempat bercuti yg panas sgt..sbb mak aku xtahan cuaca panas..Jadi xseronok la kalau bawak mak ke tpt yg dia xbape nk enjoy pi..Kalau Cameron Highland tu sejuk la sikit,xperlu byk kene jalan kaki..Tok pon xlrt nk jln byk2..Nk ke pantai,aku lak xbape suka nk mndi pantai...Pelik,aku suka tgok pantai tapi xsuka pi..hahaha..Caner tu..Lagipon da lama xpi Cameron Highland,adakah masih sejuk cm dlu?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan