Selasa

karnival sg petani



Kalau korg nk tau kt sg petani ade satu taman tema..Ala2 Sunway Lagoon la..hahaha..tapi kecik je..Aku pegi masa Chinese New Years thn 2009. Tapi aku xmndi pon,aku xbape suka air yg bertakung n mandi ramai2..Maafye kalu korg rasa aku nih cerewet.Aper pon Karnival ni sgt menarik..Pintu depan ala ala cowboy..Belah dalam pon cantik..Gelongsor air dia agak tinggi n berpusing2,seronok tgok2 bdk2 main air..Aku masuk dlu dgn adik aku..Xigt bape ringgit..Ada sesetengah syarikat slalu bt family day kt sini...Lanskap belah dalam cantik tambahan pula ditanam dgn tumbuh-tumbuhan hijau.Amat sesuai utk buat event family,reunion,birthday party etc....Nk cuba,pergilah..Bersebelahan dengan Cinta Sayang Golf and Country Club,Sg. Petani.Kalau dari hiway sp utara korang amik kiri masa exit dari hiway yg ade lampu isyarat tu...jalan terus..sampai trafic lite yg ketiga belok kiri..terus..nnt jumpe trafic lite yg 1st korang amik kanan n nnt jumpe tpt tu duk belah kanan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan