Selasa

KFC dinihari...


Horey..horeyy...kfc drive thru dkt gn umh aku baru dibuka..Bestnya,xpyh pi jauh2 dh nk beli kfc...Dari sekolah lg aku mmg suka mkn kfc..Dulu2 nk mkn kfc ssh oo..nk kene naik bas pegi pekan (Sg Petani) dlu bru boleh sampai ..tu pon kt jam besar n Central Square jee..Lani bersepah2 kfc kt Sg petani..ada lebih kurang 6buah xsilap kt SP..Yg xbyk cuma MCD,xsilap ade satu je..tu pon kt CS..Org sini ramai suka mkn KFC..Tu yg ramai bulat2 kt sini..termasuk fmly aku..hahaha..Aku pon xpaham..dah sekian lama ktorg mkn bende nih..tapi pasaipa xjemu2 gk..Kalau nk mkn pizza hut masih lg ssh sbb ade satu je kot kt sp..xsilapla..Da berzaman cuma ada 1je..tu pon kt giant sp selatan..ape pon nk jugak kata best sbb kfc 24 jam tu dibuka dkt umh aku.my hometown alias my home..KFC Drive thru yg pertama di Sg Petani tau..Sebelah Econsave,dekat Jln Kuala Ketil..Lepas ni kalau pi sopping brg dapur lehla drop by situ menambahkan berat badan ...Pasni kalu tgh2 mlm rasa lapaq..bolehla pi situ..tambah kalori tgh2 mlm..Sbnrnya aku bru je mkn td..saja nk try..samada cooker dia masak lebih sedap dari KFC len ke x...Kesedapan ayam goreng kfc ni bergantung kepada cooker dia, terer adun sedapla..kalau x..xsedap..aper pon try la singgah situ nnt..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan