Isnin

Percutian Yang Tak Disengajakan..

Langsung xterniat di hati nak pergi bercuti di hujung bulan ni..Walaupon gaji da masyuk aku tak plan pon nk pergi bercuti..Tapi bagaimana,kenapa,mengapa mesti aku terlibat sama dlm perkara ini..huhuhu..terpaksalah aku mengeluarkan duit utk ikut dorg walaupun tak rancang bende ni..27 n 28 bln ni mak nk ikut adik2 n my SIL pergi Langkawi..Adik ipar bawak student n fmly student utk terapi n ada keje kt sana..Dorg bawak mak skali..Disebabkan anak ksygnku skrg aku bg mak jg time aku pegi keje,so terpaksa aku amik cuti pada tarikh tersebut sbb xde org nk jg my hansome boy time aku gi keje..Perkara ni aku dh jgka bila ltk anak kt umh mak sbb mak aku ni rajin gk jalan2 n terpaksa periksa kesihatan ikut arahan yg doktor bagi..Adik aku kata y not aku join dorg dari amik cuti sesaja duk umh jg Affan..Kalau ikut,dorg le tlg2 mgsuh gk..Ringan sikit keje aku disamping boleh gk usha2 mende yg nk dibeli kt sana..Bincangnye bincang n tanya pdpt mr hubby..dia kata "pergi la nk pegi..abg bg sikit belanja"..Horrayyyy..Boleh la pegi beli brg sikit...lusa ktorg bertolak la..Nama je org Kedah aku nih..Seumur hidup,aku penah gi Langkawi 1kali je..tu pon masa pas SPM dulu..Masa tu panas sgt..Caner la skrgni agaknya..Aku dhla tak tahan panas..mampukah aku bertahan??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan