Jumaat

Sape kata ade baby xboleh nk workout..



Aku suka exercise..ptg2 joging kt tasik dekat umh aku...pusing2 2 3 round..Yela, da lepas bersalin xmo jadik montel kena lah exercise..Kalu x teruk la kene kutuk dgn suami,biar dia je gemuk..Aku..Say no to obes..hihi..Tapi agak mencabar kali ni kene berjoging@jln laju2 dgn menggalas my hansome boy..hehe..seronok..sambil menyedut udara segar bawak anak tgok2 keindahan alam..aiseh..

3 ulasan:

  1. Wah...Bgus2.....Smbil2 tu bleh exercse jga kan.. :)

    BalasPadam
  2. tu lah fatin..kita ni jgnla bg gemuk..kalau dh tergemuk tu..cpt2 exercise..cm akak ni dhla kuat mkn mknn berat2..kena exercise..biar suami gemuk..jgn kita gemuk dhla..value kena jaga..hahahahaha

    BalasPadam
  3. huhu...ftin dh gmuk skrg,mcm ssah je nk trun blik ni...sdih btoi, mkn dh la kuat....hsben gmuk, ftin pn gmuk jga..hehe

    BalasPadam