Rabu

Suami ku dan Lamb Chop...


Tadi masa kt ofis.Suami aku sms..katanya duk buat keje kt area Baling..Aku bls alrite je..Pastu dia gtau...Abg beli Magic Pan kt sana..bolehla buat lamb chop pasni..haiyoo..hahaha..xlengkap la idup dia kalau ktorg kuar dinner xmkn lamb chop..Aku janji dgn dia nk tlg masakkan lamb chop kt umh,so xpyh la dia mkn lamb chop kt kedai..Biasa dia je mkn bende tu..aku kurang sbb aku lbih suka mknn thai..So pasni kene beli daging kambing la plk..Mujur aku ni suka msk walaupon xterer..Bg aku memasak ni mudah kalau kita ade keinginan n minat je..Memasak xperlu utk pergi kelas, korg cari resipi kt buku xpon tenet je boleh dh..tapi menjahit korg mmg kene gi kelas, sbb menjahit perlukan praktikal n latihan amali yg dipantau oleh guru..Aku ngah tggu dia balik ni nk tgok gane rupa Magic Pan tu..Pasni boleh la explore cara memasak western lak..yiepiieee.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan