Khamis

Aufa sakit...

Sedih sgt..Aufa sakit..Semalam baruje nk on tgok2 xboleh..Aufa "hang"..Kenapa bila terjadi sstu bnde kita kne cari ssorg utk dipersalahkan..Berkajang2 en hubby kene leter sbb pas dia guna internet aku amik Aufa..Baru je nk on terus hang...rasa nk mrh je..xpasal2 je dia jd mangsa amarah aku dan jd suspek yg myebabkan Aufa sakit..huhu..da lama aku bela Aufa..Mak aku yg belikan aku Aufa tu..Mak belikan aku Aufa utk mudahkan aku belajar masa sambung pjj uitm dulu..Arini terpaksa surf tenet guna Auni je..Auni kerajaan bg free kt aku...Sedihnye..rindu nk tgok Aufa..rindu nk nyanyi lagu Ainan Tasneem dgn Aufa..Aufa,arap-arap Aufa cepat sembuh ye syg..rindu nk taip entry blog dgn Aufa..Baru je kejap pas solat maghrib aku tgok tempat Aufa selalu duduk tinggal cooler je..tanya en hubby,mana Aufa?,dia kata abg anta repair tinggal kt kedai...arap2 lusa Aufa sihat n boleh sama2 baca akhbar online..boleh sama2 tgok fesyen bju,update blog n fb..rinduuu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan