Jumaat

Ibtisam yang baik hati...perlukah ku ganti tempatmu dihati ini..ahaks..


Erm..pas bawak mak dgn tok pi tekan duit tadi aku balik umh terus..lepak2 sembang merapu2 gn suami...(sambil tgn ku belek2 badan Ibtisam)..
Aku: abg..abg rasa kan elok x kalau ayg tambah sirkiting tepi..tak pon tukar spoiler baru yg lebih sporty..
Suami: Elok lagi kot..
Aku: Abang tengok,tayar ni botak tak lagi?patut tak ayang tukar sport rim baru?ape pendapat abg??
Suami:Hrm..tukar jelah terus..
Aku:Ape??
Suami:tukar la kereta tu..
Aku:byk duit abg..
Suami:Tak payah tukar..kita tambah lg kete..
Aku :Nk tambah kete ape??
Suami :Kita beli Honda City (Honda City baru tu..aku panggil transformers)
Aku :Uish..mahal tu..
Suami: xpela kita share..
Aku: Hurm (best giler pakai HONDA baru tu-Wah mesti riak dan takabur aku pasni hihihi-aku pikir dalam otak aku je nih)
Aku: (tetibe terlintas wajah mulus affan hadziq tersenyum)hurm..xpayah lah bang..baik kita saving utk anak..lg baik..Kalau beli kete lagi asik bayar jeee...membazir je kn (huhu teringin gk)..Xpela demi anak kita berkorbanlah sikit..itu lebih baik.. =)
(Sebenarnya panjang lagi conversation aku gn suami nih..mls nk tulis panjang2...nanti boring pulak korg nk baca..hahaha)sebenarnya malas taip

Ibtisam aku kenal dah dekat 5tahun..Ibtisam sgt baik..Setia dgn aku dari aku bujang sampailah berkahwin..Byk memori aku lalui dgn dia..Ibtisam xbyk kerenah..menjimatkan duit aku..Ibtisam sgt baik,syukur sgt kenal Ibtisam..Ibtisam cuma produk Malaysia..Ibtisam xpernah buatkan aku habis ribu riban kalau ade problem kesihatan pon..Aku syg Ibtisam..mana mungkin aku ganti dia dgn yg lain walaupon vehicle yg lg canggih xmungkin dpt ambik tempat Ibtisam dihati ini..Sekarang Ibtisam dh ade pasangan..Nama dia Toyota S.E.G Carib..Macho la jugak..hahaha..Tu vehicle my hubby yg xpernah setia dgn kereta..sejak bujang dh 3kali dia tukar kereta..Aku je yg setia..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan