Selasa

Sayangku..

Sayang..akhirnya aku berpeluang juga malam ini utk mencoret menulis kata hatiku special khas buatmu..
Aku tahu cinta tak semestinya memiliki..aku tau semua tu..tapi bagaimana harus aku kikis semua perasaan itu dari sanubariku..
Sayangku..kenapa setiap hari kita pasti bertembung..Sudahlah tidak dapat memilikimu,hatiku bagai dirobek2 diblender hancur lebur sekali..Ingin sekali aku mendakap dirimu..tapi kita jauh..kau bukan juga milikku..tapi kenapa?kenapa kau sering muncul di depan tepi,kiri,kanan,belakangku..Sayang..bagai tercabut nyawaku tatkala terpandang memandang cermin sisi dan cermin pandang belakang keretaku sewaktu aku baru je ingin memanaskan enjin utk memecut race dengan kereta lain pulang ke rumah.... tiba2 aku terpana akan kegagahan dan kemachoan parasmu...menggeletar tgnku melihat dirimu disitu..kenapa kau sering berdiri di belakangku ...kenapa??oh tuhan..sampai bilakah perlu aku menanggung derita yg amat sengsara ini..Sedih..Ya aku tau cinta itu tidak semestinya memiliki...Cinta itu sepatutnya membiarkan kau bahagia dengan insan lain yang lebih dahulu memilikimu...Dalam benakku seringkali aku berharap suatu hari kita ditakdirkan bersama jua...Adakah jodoh kita bersama??..buat kesekian kalinya ingin aku hebahkan ke seluruh dunia betapa aku inginkan mu,ingin memilikimu sgt2...oh myvi lagi best kaler kuningku...sob..sob..(waaa..bilalah aku nk boleh beli Myvi kuning ni??)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan