Selasa

Doa Agar Suami Setia Selalu...

Arini aku nk share dengan korang semua doa supaya suami setia. Cewah..ye ye je kan entry kali ni..Bukan pe ini hanyalah usaha saja agar suami kite semua setia dan tidak mencari yang lain di luar sana.Kita kenalah berwaspada sebab ramai anak dara,janda tak lupa juga isteri orang ye..sekarangni yang suka mencari calon suami dan juga kekasih dari golongan suami orang.Kalau kita tak sudi nak berkongsi, ini lah caranya ye.Ini hanya usaha tau, yang menentukannya adelah Allah S.W.T.

Maksudnya:
Katakanlah (wahai Muhammad): "jika benar kamu mengasihi Allah maka ikutlah daku, nescaya Allah mengasihi kamu serta mengampunkan dosa-dosa kamu. Dan (ingatlah), Allah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani."
ps: Doa ni baca selepas solat ye...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan