Isnin

Affan Hadziq Pandai Ajuk Orang Bercakap di Telefon..

Semalam semasa nk hubungi owner nursery baru Affan aku dail hanfon aku..Sambil dduk melunjur atas katil n Affan Hadziq bermain2 kt tepi aku masa tu..Affan Hadziq sekarangni 8 bulan lebih.. Pas lega demam ni dia happy n riang ria seperti biasa..Pas nampak aku dail kat handfon aku dia pon amik remote kipas angin n pura2 dail juga..Pas tu aku n suami perhatikan gelagat dia.Pas je dia beraksi seolah-olah dail dia letak remote tu kat telinga n cakap bahasa dia..Aku pandang suami n suami pandang aku ..Kami senyum..Tak sangka kan cepat je masa berlalu..Dah besar anakku kini..Terbayang-bayang wajah dia masa lahir haritu..Dah nk sampai setahun umur..Semoga Affan Hadziq menjadi Hamba Allah yang soleh,cerdik,baik,taat kepada agama serta ibu bapa dan menyejukkan hati..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan