Jumaat

Birthday oh Birthday..


Baru-baru ni birthday aku...Hurm saje aku xltk kt fb birth date tu saje xnk terima birthday wish (kunun..hehe)..Kt rumah aku buat aktiviti cm biasa..Yang membengangkan aku boleh ke suami aku lupa birthday aku..Mula la nk majuk+geram+ngamuk+rusuhan..haha..rusuhan??adeke??..Biasa zaman couple2 dlu pas 12.00am masukla sms@call wish Happy Birthday dari yg tersayang..Pas kawin senyap sunyi jee bila tiba birthday...Kalau kwn2 xwish aku xkisah lgsung sbb aku ni xberapa menitik beratkan sgt tarikh2..lainla tarikh ari raya @ cuti umum..hikhik..Tapi bila en hubby bt kering je mula la rasa nk marah...Amboi2 masa xkawin dulu kemain rajin lg dia...Aku merajuk juga..hehe biasa la..sejak azali mmg cmtu dh prgai aku...majuk,majuk n majuk...tunjuk perasaan la kunun...Keesokkan paginya masa hubby nk gi keje dia pon wish la kt aku ni..Ahh mmg tak diterima lagi wish tuu...terlambat perahu boleh diundur terlambat wish..tiada maaf bagimu, ahaks..melampau la pulak...Balik je keje hubby beli la 5 slice kek dari Secret Receipe..Sbb kalau beli sebiji ,bini dia ni cerewet..kalau xsedap alamat beku dlm peti sejuk la kek tu..So bila beli 5 slice ni boleh je rasa 5jenis semenye tu...Adik ade kt umh so kitorg kendurikan kek tu ptg tu gk..Satu je belum tertunai..Birthday gift aku lom dpt lg..Mlm tu sptt kita nk gi AEON Perda tapi ade urusan lain yg lg penting jadi kita tunda dlu nk pi beli gift tu...hik hik..Aku rasa nk tukar la birthday gift tu..nk beli mende lain la..boleh kot..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan