Jumaat

Gangnam Style Fever..

Aku mmg peminat lagu n artis Korea.Sekarangni demam Gangnam Style,1st aku dgr lagu tu kt Hitz.fm..bln baper ntah xigt..selalu la aku tunjuk kt affan video tu..affan siap tepuk tgn lagi...bila aku pasang lagu tu kt umh aku menari la sikit bg affan gelak..Biasa aku tgok youtube kt tv umh aku ade dia tapis sikit video tu..So selamat la nk tunjuk kt bdk kecik pon..best lagu tu, rancak n suara penyanyi tu pon best..Rupa xde tapi suara sedap..Pas aku dgr kt Hitz.fm aku terus cari lagu tu kat Youtube...mmg terbaik..Aku ade baca ade gak org bg pendapat negatif tentang lagu tu n video n tarian dalam lagu tu..Sebelum ni ade byk gk video lagu yang lebih teruk dari tu xde pulak orang nk komen..Pelik.Mybe sbb lagu ni sgt feymes kot lalu org pon mula lah bg perhatian..Bagi aku xsalah selagi tak melampau sgt video tu n kita jgn la tiru perkara yg pelik2 kn..Pihak yang berwajib lak perlu tapis sikit kalau ada babak dalam video lagu tuh yang boleh mendatangkan impak negatif dlm kalangan anak-anak muda di negara kita ni...Aper pon mmg enjoy la dgr lagu tu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan