Rabu

Tinggal berdua...


Pagi-pagi lagi en suami dh terima sms dari kakak ipar aku yg bgtau my fil dimasukkan ke hospital..Petangni pas hubby balik keje dia akan terus pulang ke kampung halamannya seorang diri tanpa aku dan anak ksygn kami..Aku mmg xdpt nk ikut sbb cuti tinggal berapa ari je lagi..mana nak simpan utk balik kampung mertua di Terengganu pada raya Aidiladha ni..mana nak simpan cuti utk kenduri adik ipar (adik suami) lagi..Huhu..arap2 nnt cuti aku akan bertambah mengikut permintaan Ceupacs...amin..bolehla bercuti kerap sikit..Bagi sesapa yg berkahwin dengan orang yang berlainan negeri dan jaraknya jauh dengan negeri asal kita akan faham apa yang aku alami ni..Sebenarnya aku suka ape kawin dgn orang jauh ni..Hehehe..Bukan pe..Jauh perjalanan luas pandangan n tambah pengalaman..Suke..suke..suke..Seronok tau kawin dgn orang jauh ni..Nak pulak bile balik kampung, terasa sambutan orang-orang kat sana.Yelah..lama baru boleh tengok..Lagipon perjalanan pulang ke kampong yang jauh tu kita dpt tengok pemandangan ..dapat singgah menyinggah..dapat tengok budaya yang berlainan dengan budaya kita...Best tau..Eh..dah melalut rasanya aku ni..Balik keje nanti aku mmg xsempat nk jumpe suami sbb dia akan bertolak balik ke Terengganu sebaik saja habis kerja..Malam ni tinggal lah aku dgn Affan Hadziq berdua je kat rumah..Mujurlah ade mujahid yang seorangni,xdela mama dia rasa keseorangan sgt...semoga hubby selamat sampai n selamat pulang ke sini nanti..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan