Khamis

Sembang2 Suami Isteri

Di suatu malam yang hening di dalam kereta. Perbualan ini dirakam antara suami isteri yang sedang melayan blues di dalam sebuah kereta yang dipandu dengan kelajuan sederhana iaitu 80 kmj setelah anak kecil mereka tido di atas riba isteri. Sedang kereta menuju ke Pasaraya AEON Bkt Mertajam,P.Pinang kerana hobi mereka sememangnya bershopping tak hengat dunia dan kiri kanan jalan..

Isteri : Abang, abang sayang tak ayang??
Suami : Mimpi pe tanya soalan macamtu?ayang sayang abang tak?
Isteri : Sape suruh tanya ayang pulak, ayang tanya abang??
Suami : Sayangla
Isteri  :banyak mana sayang?
Suami : mana boleh kira..ayang ni sayang abang tak??
Isteri  : rahsia, mana boleh cakap..Eleh, tipulah abg syg ayg..macam tak sayang je..Abang sayang ayang tak?
Suami : Rahsia..
Isteri : (layan blues semula...)

***Ntah pape la aku tulis ni..hahaha..xde keje la nih...actually dorg ni nak pegi tukar kasut si suami, saiz silap pilih..Penat menunggu suami yang berjam2 pilih kasut untuk ditukar kat kedai Camel Active tu...Igtkan beli kasut lain, upenya tukar saiz je pon dekat 2jam..sabo jela...

1 ulasan: