Isnin

Aku Minat Heliza Helmi

Assalamualaikum..Salam Ukhuwah..





Sebab terlampau suka dan minat cara beliau, aku telah mengextra largekan gambar-gambar yang diambil dari pessibuk beliau (sorry ye Heliza)...Jom kita berhijab sempurna seperti beliau..


Arini nak bagitau, kalau korg tak nak amik tau pon nak juga bagitau.. banyak2 artis kat Malaysia ni..Aku paling minat..tak paling pon rasa minat juga..adelah kepada Miss Heliza Helmi..Suka tengok dia..Cara dia berhijab..Masya Allah sangat cantik..Kulit dia cantik..Flawless jerrr..Herm.. rupa dah cantik,akhlak pon baik..Teringin nak jadi macam dia..Aku suka sangat-sangat dan sangat cara dia berpakaian..Suatu hari nanti aku pon nak berhijab sempurna seperti beliau..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan