Selasa

Happy 1st Birthday My Little Darling

Hari ni 11 Disember 2012 genaplah usia Affan Hadziq 1 tahun. Kejapje masa berlalu..Dari semalam aku cari bahan-bahan utk celebrate birthday dia kt Nursery dia..Hari ni baru dpt..Alahai, kenapalah kebanyakkan kedai kek asik buat kek coklat even cover luar dia kaler lain..mesti kek dia kek coklat juga..My little clever darling mana lah boleh makan makanan berasaskan coklat,kalau mkn gk ..cirit-biritlah anak kesayangan aku tuh..So,terpaksalah avoid coklat..Yang peliknya,masa pregnant aku ari-ari makan coklat..Ntah, jd suka sgt mkn coklat..Sedap.Arini aku dapatkan kek Tiramisu je lah nampaknya..Ok la jugak kan, atleast..boleh gak my baby boy makan sekali..Pas beli je kek n barang-barang lain untuk celebrate birthday dia kt nursery td aku terus drive gi Nursery dia..Sampai nursery, cikgu dia bgtau yg dia tido..Aku suh gak kejut..hehe..Kesian Affan, terpinga2 bila nampak kek n brg2 lain n kwn2 dia..hehe..Masa amik gambar, dia senyum je..Anak aku ni mmg suka dgn kamera..Pantang org hala kamera kt dia, senyum je..hehe..Rasa terharu pon ada,kejap je anak aku berumur satu tahun..Moga Affan Hadziq sentiasa dilindungi Allah,disayangi semua orang, menjadi anak yang baik akhlaknya,teguh imannya,cerdik akalnya,rajin belajar,elok rupa parasnya dan menjadi anak yang soleh serta taat kepada ibu bapa dan Penciptanya (Allah S.W.T)...Amin..
Affan dengan cikgu dan kawan dia..
Birthday boy...
Kek Tiramisu  untuk Affan...

Muka orang baru bangun tido...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan