Isnin

OST Drama Hingga Hujung Nyawa, Maafkan aku by Last Minute...

Sekarang ni aku busy sgt sgt sgt,xsempat update blog..Balik rumah busy dgn anak n anak mak mertua (hubby).Pi kerja ,busy la sgt almaklumlah awal tahun..Arini je berkesempatan nk update blog pon.Arini nk share lagu yang aku layan habis..Memang sedap suara vokalis n sweet sgt melodi dia..


 

 Dan apa Yang kau mau kan dari ku 
 Telah lamaku kata Yang ku cinta sepenuh hatiku 
Sampai bila Harus aku menunggu cinta mu 
 Dan pabila ku sedari Kaulah yang pertama kucintai 
Maafkan lah diri ini Jika takdir menjemputku dahulu 
 Hanya saat ini yang dapat menemanimu 
Dengarkanlah sekali lagi 
 Jika kau tak percaya pada diriku 
 Bilaku berkata I said i love youu.. 
Dan apa Yang kau mau kan dari ku
 Telah lamaku kata Yang ku cinta sepenuh hatiku 
Sampai bila Harus aku menunggu cinta mu
 Dan pabila ku sedari Kaulah yang pertama kucintai
 Maafkan lah diri ini Jika takdir menjemputku dahulu 
 Hanya saat ini yang dapat menemanimu 
Dengarkanlah sekali lagi Jika kau tak percaya pada diriku
 Bilaku berkata I said i love youu.. 
Maafkan lah diri ini Jika takdir menjemputku dahulu 
 Hanya saat ini yang dapat menemanimu 
Dengarkanlah sekali lagi Jika kau tak percaya pada diriku
 Bilaku berkata Oh i love youu.. 
Oh Maafkan aku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan