Khamis

Kereta lagi...

Assalamualaikum..Baru2 ini suami aku ada mengiklankan kereta beliau di internet. Kereta tersebut agak mendapat sambutan, aku lah orang yang paling sibuk mengangkat n menjawab handphone beliau..Ade value lgla kiranya kereta tu..hehe..Nak dikatakan rezeki Allah, dalam masa sekejap je dia iklankan kt internet sudah ade serius buyer..Kalau xde aral melintang, brother tu akan datang Jumaat ni kat umh kitorg utk amik kereta hubby yg dia nk beli tu..Hubby aku apelagi...happy la..org tu amik kete ari Jumaat dia nk ke KL amik kete baru ari Sabtu..Bkn baru la sgt, kete seken gak la..hahaha..Haku pon xpaham, napelah beliau berkenan sgt dgn kete seken ni..Kalau aku, lebih prefer kete baru..Senang bai nak jaga, sbb kita le satu-satunya owner kereta tu..Aperpon malas nak bangkang..Biarla..Asalkan dia bahagia..Pas beli kete nanti katanya perkara 1st nak dibuat balik kampung..Wah bestnye balik Terengganu, bole beli kepok lekor...Jalan2..hihihi..Lagi best bg Affan jumpe tok ma n tok aki..Lama diorg xtgok Affan..Aperpon, aku doakan kereta yg bakal hubby beli nanti xde masalah n xde kerosakkan..Arap2 seme baik2 je dalam perlindungan Allah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan