Jumaat

Dugaan solat dengan Affan Hadziq...

Affan Hadziq kini dah setahun 3bln..sangat cerdik,apa yg kita ckp dia dah faham..Cuma dia nk ckp balik je dia tak tahu..Semalam aku solat mgrib,biasa suami tak balik keje lg time ni..So tinggal aku n affan je kt umh, nk mdi n solat mmg kene berebut sikitla dgn si kecik ni...Nak dijadikan cerita, tengah2 aku solat tu..si kecil aku ni lipat seme sejadah, so kene sujud atas lantai xde alas la jwbnye...huhu..Masa malam sebelum tu pula, time aku solat..dia pon masuk sama dlm telekung aku tu...Mybe dia igt aku tgh main sorok2 dalam selimut cm aku selalu buat dgn dia...Sabo jela..Ada la 3 ari sebelum ni aku anto dia pegi umh mak masa ptg tu..Biasa ptg2 adik aku selalu bwk affan ronda2 dgn motor..Kebetulan masa anto dia ptgtu aku xpakaikan kasut kt dia sbb aku ltk dia atas basikal roda tiga (yg biasa toddler guna tu).Masa adik aku ajak dia naik motor..dia ckp "cat,cat (thats mean sat la..sat ni maksudnya tunggu kejap) sbb dia nk pakai kasut..hihi..rasa kelakar pon ade..Semoga Affan Hadziq cepat boleh bercakap n cerdik n soleh...Mama syg affan hadziq..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan