Selasa

Affan Hadziq setahun 5 bulan...

Sekarang Affan Hadziq dah setahun 5bulan..Sangat cerdik cuma xpandai cakap je lagi..Semalam hubby call nak cakap dengan Affan Hadziq..My hubby tanya my lil prince.."Arini Affan Hadziq menangis tak?"Affan angguk2 je sambil pegang telefon..Aku kata kt dia "Affan angguk papa bukannya nampak la"...Affan sekarang ni tiap2 ari menyanyi...Ntah ape yg dia sebut aku pon xpaham..Semalam dalam pukul 7.30mlm lebih cmtu aku mandi, igt bolehla mandi dgn tenang sbb mak n tok ade kt rumah tgh tggu adik aku beli makanan..Adik aku bt mkn2 kt umh aku...Masa dlm bilik air tu dgr Affan nangis, dia mmg slalu je nngis kalau aku masuk bilik air..Aku keluar je bilik air tengok mak sibuk lap lantai ...Rupanya Affan Hadziq dah kencing kt lantai..Mak kata Affan buka seme pakaian n pampers..Aiyo..ni lah anak ku nan sorg yg mmg xthn dgn cuaca panas..asal panasje habih seme nk buka..Aku apelagi, marah la dia sbb buat cmtu..Dia tau mama dia marah,aku lintas je kt ruang tamu terus dia nyanyi lagu "mama mama mama"...siap dgn nada tersendiri sambil sengih2..terus xjd marah..Aku senyum je tgok dia..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan