Isnin

Gembiranya bila doa dimakbulkan Allah...

Assalamualaikum semua..Arini saya nak berkongsi cerita tentang doa saya yang telah dimakbulkan Allah..Gembira tidak terkata..Itulah yang dikatakan kasih sayang Allah yang Maha luas...Allah itu Maha Pengasih Maha Penyayang..Dia tau apa yang terbaik untuk kita...Setelah berbulan2 saya berdoa..Istiqamah,merintih...Akhirnya doa saya dimakbulkan Allah..Betapa gembiranya saya tak dapat ditaip...Berkali2 saya hampir berputus asa..Saya sedih,saya menangis..Saya sambung berdoa lagi..pagi petang siang malam berdoa..Apa2 sahaja permintaan baiklah kita mohon saja dari Allah kerana Allah itu Tuhan yang menciptakan kita..Saya sangat terharu kerana kini doa saya itu telah Tuhan makbulkan...Alhamdulillah syukur sgt2...Setiap doa yang kita pohon kita kene yakin bahawa Allah itu maha mendengar lagi maha memakbulkan..Kalau dia lambat makbulkan doa tu janganlah pula kita bersangka buruk,bersangka baiklah dengan Allah...Mungkin Allah merencanakan sesuatu yang lebih baik untuk kita sekiranya hajat kita itu belum dimakbulkan..Oleh itu, aper pon hajat kita lebih baik kita minta dgn Allah bukan minta dgn makhluk...Sekian,terima kasih..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan