Isnin

Incik Suami Yang Semakin Pelupa..hihihi

Arini suami aku kene pegi kursus kt Selangor..So nampaknya tinggal lagi lah kami 2 beranak kt rumah...huhuhu..Arini nak pergi kursus ,arini lah baru nak packing baju..Aku masak nasi goreng arini untuk suami makan sebelum bertolak,siap masak aku bancuh siap2 milo panas..Takut nanti dia tanya air pulak kalau masak sajer..Suami packing baju sambil rileks2 je aku tengok..Siap sempat lagi lepak depan umh dulu isap rokok..Pastu masuk dalam umh makan nasi goreng..Kalau makan nasi goreng nak kene ade keropok ikan goreng  kalau x ,xsempoi (itu suami aku la cakap,mybe sbb dia org pantai timur kot..haha)..Sambil makan main tenet pulak kt hanfon dia..Kul 12 tgh lebih baru siap semua....Dah siap dia gerak dia text aku..Kata silap lalu kot Taipan Square..So terpaksa kona patah balik..(Laluan ni untuk dia lalu pegi pejabat je..alahai encik somi..apelah ade difikiran saat tu agaknya)Pastu dah sampai Taman Sejati text lagi kata terlupa nak ambik GPS dalam kete aku..Actlly GPS tu suami aku yg beli, tapi aku sengaja isyhtihar  GPS tu sebagai hak milik aku ..hahahaha..bila dia nak guna dia biasa cakap "Abg nak pinjam GPS jap bole x?"..hahaha...Kan dah jadi hak milik aku...So kene minta permission...Okey berbalik kepada cerita tadi..dek kerana terlupa amik GPS,dia kene la u turn balik ke umah..Alahai dh pelupa sudah suami aku ni...Sampai je kt umh aku terus bagi GPS tu...Hurm baru2 ni masa dia nk balik Terengganu untuk mengundi,dh dia tertinggal beg baju kat umh..dhla masa tu dia smpai kt Kuala Ketil dh,so terpaksa patah balik amik beg..ish iish ish....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan