Ahad

terima kasih suamiku......

Dua tiga arini gembira sikit...hehe...yelah dpt sesuatu dari suami yang memudahkan aku untuk surf internet...Sebenarnya dah lama aku teringin sgt nk ade bende ni...bolehla  nk online kt mana je....Mybe suami aku kesian kot tgok bini dia duk online pakai handfon kecik n susah nk taip lak tu...Gadget yg aku dpt ni bukan yg terbaru pon...Orang lain dh lame pakai, aku je ketinggalan zaman sikit...huhu...Baru2 ni dia belikan aku Samsung Galaxy Tab 2 10.1...Besar n agak berat...Syukur la, free....hehehe...Adanya benda ni amat membantu aku untuk akses internet tanpa gangguan anak tercinta..haha..anak aku bukan bole tgok mama dia buka laptop...mulalah nk tekan2 keyboard....Kalau aku guna tab ni xde pulak dia nk kacau sbb dia pon ada tab dia sendiri....Mybe sbb dia tgok cm lebih kurang sama je dgn tab dia tu yg dia xbape tertarik nk kaco kot....Aperpon terima kasih kepada incik suami kerana membelikan saya tab tersebut even bukan birthday saya @ anniversary apa2.....I love u so much dear....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan