Selasa

Gangguan Malam Jumaat

Wah sungguh general tajuk ini ye..Kadang2 macam lain macam pon ade..Hihi..Bila sebut malam Jumaat banyak tanggapan tentang malam jumaat. Ade yg menakutkan ..Bagi yang dah berkahwin bila sebut malam jumaat lain pulak yg muncul di kotak fikiran dorg..Malam Jumaat baru2 ni pas aku taip entry pasal pergi berkursus tu aku baca doa tido..3 qul dan hembus keliling aku..Seolah2 aku memagar menurut perubatan islam..Malam tu aku xdapat tido sbb minum kopi bnyk sangat masa siangnya..Untuk isi masa lapang sebab xle tido aku main game sugar crush..Bila jam tepat pukul 2.00 pagi je terus aku dikejutkan dengan bunyi seperti manik jatuh kat luar tingkap hostel tempat aku tido...Untuk makluman, bilik hostel tempat aku menginap tu sebelah menyebelah aku memang xde orang..Aku menginap di tingkat 3 bangunan tu..Kiri kanan aku ade kira2 4 buah bilik seme tak berpenghuni..Kalau ade pon jauh sangat dari bilik yg aku stay tu...Kira2 aku sensorg jela stay kat barisan tu..Huhu..Jantung aku berdegup laju..Apalagi laju je mulut aku baca ayatul Qursi...Sangat pelik bila bunyi manik tu kat luar tingkap bilik belah belakang sedangkan kat belakang tu mana ada koridor...Confirm2 la tak bole nak lalu..Kalau bunyi tu belah depan logik la sbb ade kaki lima belah depan..bunyi tu lebih kurang 4 kali...Dia bunyi stop dalam setengah jam..n then bunyi lagi macam manik sebiji jatuh n melantun....Last2 aku buka laptop pasang bacaan surah Quran...Aku tido dah pukul 4 pagi..Adoi,esoknya dengar ceramah rasa blurr jeee...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan