Ahad

Bukti Allah Mendengar Doamu... (Pengalaman Sebenar)..

Actually aku nk bt kje mlmni ..sygnye laman web yg aku nk buka tu under maintenance..terpaksa la aku batalkan hajat aku tu..So da kje xdpt nk bt aku pon taip entry ni..

Arini aku nak share dengan korg pengalaman aku.
Aritu sekali tetiba aku dilanda masalah..Aku rasa sedih sangat..Aku berdoa minta pertolongan dengan Allah..Dua tiga ari doa..tapi harapan aku hampa sbb xde pe perubahan pon..Aku rasa sangat sedih..Lalu terlintas kt fikiran aku dan aku tertanya2 adekah Allah mendengar doa aku,adakah aku berdoa sambil lewa,adakah banyak dosa aku pernah buat hingga Allah taknak makbul doa aku..Satu hari aku doa, kiranya Allah benar2 dengar doa aku sebagai tandanya aku mohon Allah turunkan hujan..Korg tahukan skrg ni musim kemarau n jerebu..Dah lama sgt ujn xturun di tpt aku berpijak ni..Tau x pada ari aku doa tu..ptgnya hujan pon turun..Masa tu aku ngah bwa kete..Sebak rasa tgok hujan turun..So, klu korg sedih yakinlah bahawa korg x sendirian kerana Allah ada bersama korg memerhatikan korg..Andai korg ditimpa musibah, bersabarlah kerana Allah sedang memberikan perhatian kepada korg...MasyaAllah..

ps : Berdoalah bersungguh2 kerana Allah Maha Mendengar, Maha Melihat dan Maha Penyayang..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan