Rabu

Affan Xberapa Sihat

Semalam Affan demam siap dgn lelah...Mlm ktorg bwa dia pergi neb kat Metro..Masa memula nngis2 smpai fening mama xtau nk bt cmna lg..Pastu masa neb affan baik je siap pegang sendiri lagi ..Lama sikit sedut gas tu..mybe dia rasa sihat sikit..mulalah neb sambil menyanyi nyanyi riang...lama skit lg dia bgtau "mama nk buka"..mksdnye dia xnk sedut lg dh gas tu..Aku pujuk dia ckp sikit lagi jer ni...Siap neb..doc dtg check n lamanya proses nk amik ubt ...doc ckp aritu patient rmai sbb ade byk kes denggi..n knk2 pon rmai yg dmm n mybe sakit cm affan gk...dh klu lama tggu tu mulalah dia nk bt perangai...Siap je nurse cabut neb tu apalagi..mulalah dia berjalan merata..penat pulak aku nih nk melarang...pastu terjumpa mmber satu jbtn..anak dia check out..dmm cmpk katanya...pas mmber aku blik..lama bru ubt affan siap, aku punyalah letih siap nk terlelap lg dlm kete...smpai kt putri jya somi belikn mknn...blik aku tpksa mkn nsi affan lak sbb dia tanak mkn..actlly aku orde sup sayur........abih gemuk pulak laaa pasni..hukhuk..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan