Isnin

Birthday mr hubby dan mr affan..

Pening memikir hadiah hari lahir utk 2 orang cinta hati aku nih..berhari2 fikir xdapat2 idea jugak..Ape nk beli ye..Angin hubby pon cm xbaper baik je 2 3 ari ni..hihi..dhla aku tak wish bday dia..beli hadiah pon x...apelagi nak beli kek..kesian..haha..muka kelat je tiap2 ari..hubby aku tu muka je ganas tapi dalam ati ade bunga wooo...majuk no satu...nk beli kek dh kek birthday halim 10 hb baru ni pon duk ada dlm peti ais xhabih jamah lg..Susah kn..aku ni pulak nak diet kunun kununnya xnk gemuk..So, mmg xpatut la kalu aku beli kek...Memandangkan tarikh dh lepas aku rasa elok la kiranya aku belikan hadiah,..Tapi apa?? camana??? husband aku tu cerewet sikit so kalau nak hadiahkan baju tu mmg xpayah la..Kasut plk mahal woooo..dh ujung2 thn ni poket aku pon nipis sikit laaa..nak diberi parfume dh dia ade dh..nak bg ape ye..pening2 pening.....jam plk aku takut dia tak hargai sbb dia dh ade jam..belt pulak yg dia beli pon langsung dia xpakai..nak beli beg..dia ni cerewet sgt dalam pilih beg....apa ye nk aku hadiahkan lagi.....urmmmmm........ssh ssh....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan