Rabu

Pantai Merdeka ( bawa Affan Jalan-jalan )

Aritu aku boring xtau nak buat ape aku bawa Affan and adik ronda2 pergi pantai Merdeka..Sg Petani ada satu ni je pantai...Sampai je kt Pantai aku tgok ade byk khemah ekspo...Pergh..habih la kering pulak poket aku..Dorgni pandai la..buat ekspo time org gaji..Sudahnya macam2 sudah aku beli..huhu..sedih poket aku..Aku beli tikar minion tu satu utk ktorg lepak2 tepi laut...Bestla Affan boleh lari2 sambil main bubbles pistol..Sampai tanak balik pulak si kecil tu..Kt sini xde yg special sgt..Makanan biasa2 jer...Ptg2 nk pulak time cuti sekolah orang mmg ramai sgt...So bawa tikar sendiri lebih baik..Bolehla bawak anak2 sbb kt sini ade tmn permainan yg agak besar..Xambil gmbr ape2 pon asyik snap gmbar affan je belambak...Suka tgok dia happy...


My hansome boy...


Kejar buih.. (biasa la..mama pon nk test gk pistol bubles ni elok ke tak..haha)


Ramai orang picnic masa ari ktorg pergi sini...


Muka notty nak kacau achu..




Senyum, tak perlu ragu..Senyum, usah dibimbang...Tiada seindah senyumanmu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan