Isnin

Lebih Banyak Kita Memberi Lebih Banyak Yang Allah Balas..

Assalamualaikum..
Emosi saya mungkin ketika ini sedih,sebak,terharu, bersyukur,gembira..Betul la kata orang lagi byk yg kita beri lagi banyak yang Allah akan bagi kepada kita.. Air mata saya bergenang tatkala kurniaan Allah yang terlalu banyak untuk saya..Syukur Alhamdulillah...Di hujung tahun ini pada mulanya fikiran saya agak berserabut mana nak cari peruntukkan untuk cat kereta saya yang catnya makin teruk..Mana nak bayar macam2 yuran..byk yg saya nak kena fikir untuk suntikan dana tambahan..Gaji saya xla sebanyak mana..tapi mmg cukup malah saya masih boleh membawa mak dan anak kesayangan sy jln2 shopping n keluar makan..Gaji saya biasa2 saja,kenderaan saya biasa2 saja apa yg membuatkan saya bersyukur sgt2 bila Allah sentiasa permudahkan semua perkara dalam hidup saya..Bila saya betul2 amat memerlukan kewangan biasanya akan ada wang dari mana2 yang akan saya terima..Hidup ni saya rasa xsemewah mana tapi mudah...Allah sebaik2 pencipta..Allah maha mengetahui..Maha penyayang..Rezeki itu tak semestinya gaji yang banyak, rumah yg besar dan kenderaan yg mewah..Syukur bila Allah kurniakan kepada saya kenderaan yang tidak banyak ragam dan kesihatan yang baik.Cukup makan, pakai dan teratak yang aman dan tenteram utk beribadah sudah dikira amat baik..Alhamdulillah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan