Ahad

Akhirnya Aku Jumpa Penawar Bagi Segala Keserabutan Ni

Assalamualaikum..
Setelah berhari2 aku susah hati,akhirnya aku sedar ubatnya ada...Betapa malunya dengan Allah bila aku tersedar. Sebenarnya ubat bagi segala susah hati ini adelah syukur..Sepatutnya aku lebih bersyukur kesihatan emak bertambah baik,sepatutnya aku lebih bersyukur bila diberi peluang bertugas luar kawasan kerana aku mempunyai masa lebih banyak juga flexible,sepatutnya aku bersyukur diberikan seorang anak yang baik/cerdik/mendengar kata/managable/tak banyak complain walau sering kena tinggal sbb aku sibuk..sepatutnya aku bersyukur kerana diberikan seorang suami yang memberi sepenuh kepercayaan dan sentiasa memahami juga tak demand mcm2,mudah,baik,tak suka mengarah2..Malunyaaa....malu dgn janji2 yg aku buat dan yg aku asyik tangguhkan...malunya..Bersyukur barulah hati tidak lg serabut....Lagi satu ikhlas..Bila kita bersyukur dan ikhlas dalam beribadah barulah terasa kenikmatanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan