Jumaat

corat coret xdpt tido..

Hurm td tmn affan tdo..saje bg dia tdo awal sbb sok dia skolah...mula lepak atas katil.kejap lurus kerap mengerekot hish xbole jd ni..aku mmg xdpt tdo..siang nnt mulala gntok xkira tpt haishhhh..pyh2..trigt td aku tepuk peha si kecik tu nk bg dia tdo..mata dia nmpk kuyu cm nk tdo sgt2..pas tu dia pusing bdn mgiring mbelakangkan aku plk..n then dia pusing hala muka dgn mata dkt nk ttup dh kt aku pastu tetiba dia sergah..HAAH!.pastu dia gelak2 kecil kata hehe kejut...omak kau..terkezut beruk aku nih...amboi, dia kenekan aku plk si kecik ni..nk gelak pon ade..ni dh lama dia beradu..aku lak xtido2..tggu somi tercinta xkunjung pulang lg ..cian somi aku tiap ari blik lwt2 membanting tulang 4kerat utk cari nafkah..sebabtu la aku ni tak suka nak minta-minta duit dari dia..biar la aku pakai kereta lama aku je...biarla aku beli brg2 aku guna duit gaji sendiri..bru2 ni dia bli brg yg dia nk..bg aku harga tu agak aku tak berkenan..tp aku tak nak bising sgt...biarla dia happy beli ape2 yg dia suka mybe dgn cara tu dia rasa enjoy dgn duit gaji dia sendiri..aku kalo bole nk sgt krja sampai dh xbole krja sbb aku xnk bebankan laki aku..atleast bila aku bkerja aku bole tlg2 sikit klu mna2 yg xdpt cover...kesian sgt tgok hubby yg krja non stop..sllu je dia tak dpt nk sembang2 dgn affan, herm...adeh sakit kaki aku pon xilang lagi..2ari kayuh bsikal..almaklumla..aku kn suka bersenam ek kekeh..nk2 plk basikal aku tu aku dh pasang seat utk affan..ptg2 bolehla ronda2 kwsan umh..aku siap brli lampu lg..snng nnt nk kayuh mlm2..kereta belah tmn aku ni bawak cm org gila silit..so lampu tu sbgai precautionary measure la kiranya..supaya pemandu2 jelangak nmpk aku nih..pelik la mata aku ni mlm xnk tdo..siang mgntok plk..aku pernah terlelap time drive kete..mujur la tak excident..klo Tak tak tahulah nk kata pe..yg best pas sedar tgh mndu tu aku bnti plk kt trfic lite padang temusu n tido lg sekali..masa tu bln posa.,aku tjaga sbb terdengar kereta lain tekan pedal minyak je sbb lampu dh tukar hijau...pastu terus aku tak mengantok n drive balik umh..haish bila laaa somi nk blik umh ni..seko kambing..dua eko kambing..4 eko kambing..adoi..mmg xbole tdo..herm bgun jela bt latihan ekonomi sikit..mna tau kot2 satgi terus tidoq bila mula nk menulis ja...haishhhh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan