Ahad

My 2nd Preggy

Assalamualaikum...

Sedar tak sedar baru2 ni rasa xsedap bdn..try test check rasanya preggy 2nd time nih...masuk arini baru sesangat lg..ptt xpyh tulih pon sbb awal lagi..tapi aku xkira nak juga tulis..hih..
feelin preggy kali ni xberapa xcited, biasa2 je, sedih, xlarat rasa kali ni aku lebih berperangai kasar dari 1st preggy dlu..huhu..xkn nk dpt anak lelaki lagi kot..eheh..sbb kali ni aku lebih heavy metal org kata..bawak keta lebih laju..lebih drift..lebih dasat...kelajuan keta kecil tu takat 140kmj je bila pecut..tapi aku tekan sampai 145kmj...betoi la kot..eh eh...adoi. kali ni lebih berdikari..klu xselesa perut gosok2 sendiri..sedih bukan..tapi kali ni aku lebih kuat...cian baby..huhu...bertahanlah anakku..Kali ni punya preggy, mama x alahan langsung..xsakit langsung..xsakit tulang belakang langsung...Allah menguji sekadar kemampuan mama sahaja..Kerana Allah itu Maha Pengasih dan Maha Penyayang...Anakku, semoga engkau kekal sihat terpelihara dan menjadi tabah seperti ibu mu ini..cewah..tabahke... semoga Allah memelihara kamu sepanjang berada dalam rahim mama...semoga Allah berikan kekuatan dan perlindungan buat kita menjadi hambanya yang soleh@solehah..Anugerah/amanah Allah ini akan mama jaga sebaiknya....Semoga kamu sentiasa kuat dan baik....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan