Jumaat

Kedai Sushi Sedap di Sungai Petani

Teringat lagi semasa mengandungkan Affan Hadziq, masa tu aku suka sgt makan nasi kandar..Kerap aku pegi mkn nasi kandar kt kedai mamak dkt2 tpt keja..Masa mengandung Affan bulan puasa, ingat lagi masa tu siap bersahur kt kedai mamak lagi..punyalah nk mkn nasi kandar. Pepagi buta dh makan nasi kandar..hahaha...Skrg ni 2nd pregnancy aku tak teringin langsung makan nasi kandar..Mengandung anak no dua ni pelik sikit, hari2 nak makan sushi..hehehe..mujur la sushi tu mudah dapat kot kawasan umh aku..Ade ja tpt nk beli sushi...Buat masa ni sushi yang aku rasa paling sedap dan harganya berpatutan adelah kat kedai sushi tu yg namanya "Empire Sushi"...terletak kat tingkat atas pasaraya Cmart Sg petani.turun2 eskalator tingkst atas tu korg mmg terus nampak kdai sushi tu n terus bole beli..tagline kedai tu "premium sushi for everyone"..tak silap aku la..Nyum2 sedapnya sushi..nk2 abalone maki, tuna maki urm..ape lagi ek..erm bermacam2 jenis maki lah ....lapar pulak sushi bila taip entry nih..tgok la esok lusa klu rajin aku pegi beli lg...kecur liur teringat sushi kt situ.......Kat bawah ni sushi yg aku beli baru2 ni..korg cuba try test mesti puas hati...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan