Isnin

Affan Hadziq 4 tahun 4 bulan...

Affan Hadziq semakin hari semakin besar..Budak cerdik dan baik..Affan Hadziq abang yang baik, selalu buat lawak bagi adik dia gelak..Elok la..abg suka bt lawak yg adik plk jenis senang gelak..Affan Hadziq ade hari mkn byk..ada hari taknak makan..Badan kurus, harap kepala je besar..Sebiji cm mama masa kecik2 dulu..kurus kering..Skrg xde la..chubby lg mama ..nk2 pas bersalin kali ke 2..xpe2 akan mulakan sesi diet pasni cm selalu..huhu..Affan Hadziq budak cerdik, bila ajar apa2 kat dia mudah sgt hadam..Baru2 ni dia request nk bermain roller blade...Aku pon bawa dia main kt Wisma UMNO Kepala Batas...Memula tu ssh hati gak aku bila dia langsung xnk gerak..bt lembik badan dgn aku yg terpaksa plk pegang dia..Sakit pinggang nak oii..Sbb aku biasa dgn perangai dia yg cpt boring, aku sewa setengah jam je roller blade tu..Memula hubby ade cakap nak belikan roller blade utk Affan, aku xbg sbb takut nnt dia boring n xnk main dah rugi je beli..So for the first step aku just bawa je dia try main dlu yg sewa...Aku bg dia naik kt kawasan berpasir..Sorry tauke roleer blade habih berabuk bnde alah tu..Pas dia berani berdiri tegak baru aku bawak kt jalan bertar yg agak kasar, aku suruh dia langkah sendiri ..Then sikit2 dia dah cekap nk luncur aku bg dia naik kt jalan berturap yg lg licin....Hemm dalam masa tak sampai stgh jam dia dh pndai luncur cm bebudak lain yg reti naik roller blade tu cuma dia still xberani bg aku lepaskan tgn..Next week kami nak p lagi bg dia biasakan diri..Sbb hubby sibuk dia suruh aku pegi sorg je dgn anak2 ditemani mak n adik..Hubby siap isi minyak kete dia full lagi suh aku guna..haha mujur aku ni baik, aku balik umh je pas bawa Affan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan