Khamis

Sakit Tekak Sakit Mata Mengakhiri 2016

Bangun je dari tido 2hari lepas..mata kanan aku sakit sgt...nk pejam sakit...bila tekan rasa sakit....pandangan mata kanan terasa kabur...bila aku belek2 kt cermin bilik air ade sikit taik mata
Tgok tu ade selaput sikit
..pelik...biasa mata aku jd cmtu bila lama pakai lens je...kata la lens tu tempoh 8 jam tapi aku pakai sampai tertido 12 jam..klu bgn mmg jd cmtu..hahaha..tapi ni lain...bgn tdo 2 hari lepas rasa sakit sgt..rasa nk tcabut bola mata...pg smlm aku belek lg tgk2 ada lebam tepi mata kanan tu..aku tanya somi sama ada beliau telah tumbuk mata kanan aku semasa aku tdo...dia jwb hah mmg abg tumbuk pon...
Penat aku jegil nk tgkp gmbr mata yg sakit tu...kt luar nmpk lg teruk..dlm gmbr nmpk ok sikit
aku dh mmg agak jwpn dia cmtu dh sj je buang masa tnya gk...adoi sakitnya tuhan je tau.semalam masa nk lelap aku mimpi bola warna putih melayang kena mata kanan yang sakit tu, terkejut bola tu aku terjaga.sampai 2pg xbole tdo...nak pejam, sakit rasa...aku usaha utk lelap gk...pg td merah ujung bola mata tu n jadi mcm berselaput.bkn tu je, tekak jg rasa sgt sakit..suara dh mcm itik nila...tak larat sgt2 rasa...tak boleh jadi ni...pas habih urusan taska affan, aku terus g klinik bersatu 24 jam check...doc kta xda ape..allergik je...dptla ubt titik mata, ubat batuk, ubat sakit tekak, antibiotik dan ubat allergik...sudahnya duk terbaringje skrgni sambil update blog....huhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan