Rabu

Shellout Sg Petani

Baru-baru ni sedang aku lepak-lepak kat rmh mak...telefon aku vibrated..aku belek2 tgk encik hubby msg ajak p try shellout...aku ok kan je...sbb aku pon tak pernah lagi makan shellout...dah lama viral..aku bru nk cuba rasa...pas maghrib aku drive balik rmh (ceh...drive la sgt..selang sebuah rmh je pon..hihi)...tunggu hubby siap pastu ktorg terus p cari kedai yg jual shellout..cari punya cari..finally kami sepakat nk try shellout kt Yolokitchen Taman Ria,Sg Petani.
.yg ktorg order masa mkn kt sini shellout utk 4 ke 5 orang..dalam tu ada kepah, kerang, udang, sotong sikit, ketam dan ikan siakap masak sweet sour tak silap aku.
Yang tak bestnya bawang besar byk sgt dia ltk...Shellout kat Yolokitchen ni dianye kuah sangat sedap.
.layanan sgt baik...pelayan kat kedai ni sangat baik..makanan diserve cepat...bersih..satu je...seafood dia tak berapa fresh sgt...klu korg kaki makan makanan seafood korang biasa mkn yg fresh2...mungkin korg prefer yg lain...Okay nnt nak try shellout kt kedai lain pulak....chow

Tiada ulasan:

Catat Ulasan