Khamis

Wohoo....Januari depan Aku Bebas Hutang



Assalamualaikum....semakin hari semakin lega rasanya...next month kereta gua dh hbih byr...


alangkah indah rasanya..burung2 pon berkicauan (ape yg merepek ni)...hurray.... bln dpn aku xpyh lg byq duit kete...Rm400 sebulan instalment kete aku tu...mmg kete kecik je pon..instalment nang hai..punyala byk..dahla gaji kecik je...rasa seronok sgt mcm anak dara yg mengorat si teruna dan cintanya tidak bertepuk sebelah tangan...hurray...Pasni cash tu boleh la buat saving utk affan n nusaybah.....seronok rasa dpt saving utk masa dpn ank2...Aku ni mmg sejak azali mmg sangat tak suka berhutang..aku rela xde duit dari berhutang..bg aku, hutang ni ibarat taik lalat di atas mulut..benci dilihat...nak dibuang sakit.....huhu...Skrgni aku sedang mengira hari bilakah masanya akan tiba...akan aku isytiharkan kemerdekaan aku dari hutang..weheee....xlama dah..bulan depan jer....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan