Isnin

Epilog Si Gemok Yang Jahat...Kenapa Aku Tak Suka Engkau

Kenapa aku eja nama kau "GEMOK"...Bukan gemuk  atau gumuk..Gemok tu mcm kata sifat yg menunjukkan engkau tu gemok sangat2..Hei si gemokk...Kalau nak tau..Aku tak suka ko bkn sebab ko buruk..walau mmg buruk, tapi itu Allah yg jadikan ko..aku bukan meluat ko sebab ko gemok dan bodoh..gemok tu mmg la gile punya gemok, gajah nyorok blkg pon xjumpa kot..hahaha..bodoh tu memang itu kenyataan diri ko..bodoh ko xpyh nk buat2 bodoh sbb mmg kata2 ko mmg menunjukkan tahap pemikiran ko yg bodoh sgt...and ko sendiri tunjukkan kebodohan ko...aku bukan tak suka ko sebab ko selekeh walau memang ternyata ko selekeh...aku sbnrnya tak suka ko sebab ko JAHAT...itu je...ko biadap dengan orang tua.ko pisahkan hubungan seorang ayah dgn anak2 dia..ko menyebabkan seorang lelaki jd seorang yg xbtgjwb..cuai nafkah anak2 dia...ko mencipta kebahagiaan dengan penderitaan orang lain..Semoga Allah membalas setimpal perbuatan terkutuk ko tu....
Gambar dicopy dari internet: Camnilah rupa ko gemok, make up tebal macam pondan..make tipis plk muko tak lawo...hah padang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan